Skip to content

Dagens infografik: Så blir du en supergooglare

2015/03/31

G-as-in-GooGle-by-Kristina-Alexanderson-CC-BY-NC-ND-2-0

Jag är en googlare. Inget snack om saken. Jag älskar att söka efter – och hitta information på nätet. Gärna information som jag letar efter. Men ibland ännu hellre information som jag inte visste fanns. Dessutom är jag ganska duktig på att googla. En nära vän har en gång sagt:

Vem behöver Google när man har Maria?!

Så hur blir man då en riktig supergooglare? Jo, hemligheten ligger förstås i använda diverse knep för att styra sin sökning. Något som sajten whoishostingthis.com har tagit fasta på och samlat ihop i infografiken How to be a Google Power User.

How to be a Google Power User - Via Who Is Hosting This: The Blog

Source: WhoIsHostingThis.com

Foto: G as in GooGle av Kristina Alexanderson (CC BY-NC-ND-2.0)

Det här är bloggpost 31 i #Blogg100 – en utmaning att skriva ett inlägg om dagen, 100 dagar i rad.

From → bloggutmaning

Kommentera

Kommentera

