Skip to content

Jag pratar sökmotoroptimering för Karolinska Institutets webbredaktörer

2013/04/23

Imorgon ska jag hålla ett seminarium om sökmotoroptimering för Karolinska Institutets webbredaktörer. För dig som är nyfiken på vad jag kommer att prata om så har jag laddat upp presentationen på Slideshare. Jag har också delat ut mina minnesstolpar som jag har gjort i Evernote. Håll till godo!

Jag vill också passa på att tacka Nikke Lindqvist och Niklas Olsson som har varit en stor inspirationskälla i arbetet med att ta fram presentationen!

Det här är bloggpost 091 i #Blogg100 – en utmaning att skriva ett inlägg om dagen, 100 dagar i rad.

From → bloggutmaning

Kommentera

Kommentera

