Skip to content

Dagens videotips: Gus Murray om Maersk Groups intåg i sociala medier

2013/03/06

Idag kickade årets upplaga av Webbdagarna Stockholm igång med massor av spännande seminarier på programmet. Jag har följt livesändningen och twitterflödet av och an mellan olika möten på jobbet men får väl konstatera att jag lyckats mindre bra. Därför är jag så otroligt tacksam att de seminarier som filmats också går att se i efterhand på Internetworld Play. Sedan en tid tillbaka går det ju även bra att backa i twitterflödet, vilket bidrar till känslan av att delta i realtid fastän jag de facto ser på presentationerna i efterhand.

Ikväll har jag avnjutit Gus Murrays eminenta presentation om företaget Maersk Groups succéartade intåg i sociala medier. Videon nedan berättar i korta drag om resan som man har gort.

Har du en halvtimme över så rekommenderar jag varmt att du tittar på hela presentationen på Internetworld Play.

Läs också:


Det här är bloggpost 043 i #Blogg100 – en utmaning att skriva ett inlägg om dagen, 100 dagar i rad.

From → bloggutmaning

Kommentera

Kommentera

