Skip to content

Att skriva för webben och interaktiva medier

2011/09/10

Så heter den distanskurs som jag ska gå i höst och som efter mycket om och men äntligen har förmått mig att starta en blogg. I många år har jag varit vad Brit Stakston kallar en ”tyst följare” men icke längre – nu ska även jag göra min stämma hörd!

Hur kommer det sig då att denna kurs har förmått mig att starta en blogg? Jo, enda sättet att lämna in skrivuppgifterna på kursen är att publicera dem på sin egen blogg eller som det står i kursinformationen: ”själva webbpubliceringen är en del av kursen”.

Lärare på kursen är Henrik Arnstad, journalist och författare, som återfinns på webbsidor.com och Twitter.

From → studier

Kommentera

Kommentera

